Παρασκευή 5 Ιουλίου 2024

Το παράπονο της Χρυσαλένας Μαργαρίτη είναι παράπονο όλων των Χαλκιδέων


Η Χρυσαλένα Μαργαρίτη, κόρη του αείμνηστου Δημάρχου Χαλκιδέων Στέλιου Μαργαρίτη, έγραψε με αφορμή την συμπλήρωση 8 χρόνων από τον θάνατο του πατέρα της.

Σήμερα συμπληρώνονται 8 χρόνια από τον θάνατο του πατέρα μου.

Σκεφτόμουν πολύ αυτές τις μέρες αν πρέπει να αναφερθώ, για άλλη μία φορά ,στο θέμα της πλατείας που την ημέρα του θανάτου του ψηφίστηκε ομόφωνα από το Δημοτικό Συμβούλιο της Χαλκίδας να ονομαστεί "Πλατεία Δημάρχου Στέλιου Μαργαρίτη".
Το σκεφτόμουν πολύ γιατί αυτά που έμαθα πριν ενάμισυ περίπου χρόνο με στεναχώρησαν τόσο πολύ που είχα αποφασίσει να μην ξαναμιλήσω για αυτό το θέμα.
Είχα πει να βάλω και αυτό το περιστατικό μέσα στα πολλά που έχουν δώσει πίκρα και απογοήτευση και στον πατέρα μου και σε όλη την οικογένεια μας όσο ήταν εν ζωή αλλά και να το πάρω απόφαση πως οι άνθρωποι που δεν σέβονται ζωντανούς δεν σέβονται ούτε νεκρούς .
Εξακολουθούν όμως να με ρωτάνε πολλοί άνθρωποι που γνώρισαν και αγάπησαν τον πατέρα μου τι συνέβη με το συγκεκριμένο θέμα . Εδώ και καιρό λοιπόν εξηγώ στον κάθε ένα ξεχωριστά τι έχει συμβεί.
Αποφάσισα τελικά σήμερα να καταγράψω τα γεγονότα γιατί νομίζω το οφείλω και στην μνήμη του πατέρα μου και στην πολιτική ιστορία της Χαλκίδας.
Ένα χρόνο λοιπόν από τον θάνατο του πατέρα μου και ενώ ήταν ακόμη Δήμαρχος ο κ. Παγώνης ρωτούσαμε όλη η οικογένεια γιατί δεν γίνεται η ονοματοδοσία . Η απάντηση ήταν πως θα γινόταν μετά τις εκλογές... το γιατί άγνωστο.
Όταν ανέλαβε η κ. Βάκα την "ενόχλησα γραπτώς" αρκετές φορές με μηνύματα και περίμενα απάντηση. Κάποια στιγμή το φθινόπωρο του 2022 μου είπε πως βρήκε μία απόφαση από την Αποκεντρωμένη Διοίκηση Στερεάς Ελλάδας (ομολογώ αγνοούσα την ύπαρξη της συγκεκριμένης υπηρεσίας...) που ακύρωνε ουσιαστικά με δύο υπογραφές κατά και μία υπέρ (είναι τριμελής) ..την ομόφωνη απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου. Όπως έμαθα στην συνέχεια αυτό γίνεται για πρώτη φορά σε απόφαση Δημοτικού Συμβουλίου. Περνάνε από εκεί οι αποφάσεις για καθαρά τυπικούς λόγους όπως έμαθα αργότερα.
Το εξοργιστικό όμως και προσβλητικό για την μνήμη του πατέρα μου και το έργο που πρόσφερε στην Χαλκίδα ως Δήμαρχος 8 χρόνια είναι η αιτιολογία. Γράφουν στην απόφαση πως δεν υπάρχει έργο (στο κέντρο της πόλης..) που να αιτιολογεί την ονοματοδοσία!
Η κ. Βάκα όταν μιλήσαμε (Τον Ιανουάριο αν θυμάμαι καλά του 2023) μου είπε πως στεναχωρήθηκε πολύ όταν έμαθε για αυτή την απόφαση και είχε πει πως θα κάνει νέα πρόταση να ξαναψηφιστεί στο Δημοτικό Συμβούλιο. Από τότε δεν έχω καμμία επικοινωνία μαζί της ούτε γραπτή ούτε προφορική και εννοείται καμμία ενημέρωση.
Ο κ. Παγώνης όταν επικοινώνησα μαζί του την ίδια περίοδο μου εξέφρασε και εκείνος την λύπη του...αλλά γνώριζε την απόφαση όσο ήταν Δήμαρχος .Τώρα γιατί δεν το είχε πει το γνωρίζει μόνο ο ίδιος. Όταν του είπα πως θα την δημοσιοποιήσω εκείνη την απόφαση μου ζήτησε να μην το κάνω...,για την μνήμη του πατέρα μου , και πως θα ζητήσει εκείνος γραπτώς από την κ. Βάκα να αποκαταστήσει αυτή την πρωτοφανή (στα χρονικά της Χαλκίδας) προσβολή στην μνήμη του πατέρα μου. Έγραψε πράγματι ένα κείμενο που το έστειλε με email σε εμένα.. ενώ η κ. Βάκα λέει πως δεν το έλαβε ποτέ.
Όλο αυτόν τον καιρό με είχε προβληματίσει που μου είπαν πως θα είναι προσβολή να το δημοσιοποιήσω και δεν ήμουν σίγουρη τι είναι το πιο σωστό να κάνω. Μετά από 8 χρόνια όμως οφείλω να ενημερώσω για το πως λειτουργούν κάποιοι άνθρωποι σε αυτή την πόλη και με ποιες τακτικές "προχωράνε" τον πολιτικό τους βίο.
Θα συμπληρώσω αυτό το κείμενο με φωτογραφίες από κάποια από τα έργα που έκανε στην οχτάχρονη θητεία του στον Δήμο της Χαλκίδας ο πατέρας μου( που βρήκα σε κάποιο έντυπο των εκλογων του 1994 στις οποίες έχασε με ποσοστό 49,1...) όπου κάποια από αυτά φυσικά και είναι και στο κέντρο της Χαλκίδας. Με πρώτο και ουσιαστικότερο την δημιουργία αποχέτευσης και βιολογικού καθαρισμού , κατασκευή αγοράς χονδρικού εμπορίου, ανάπλαση της παραλίας Χαλκίδας, , ανάπλαση πεζόδρομου προς την παραλία, αναπαλαίωση του κόκκινου σπιτιού , αναπαλαίωση του σπιτιού με τα αγάλματα, αναπαλαίωση Μεγάρου Κότσικα, δημιουργία του Θεάτρου Παπαδημητρίου, δημιουργία πίστας μηχανοκίνητου αθλητισμού ,το νέο κοιμητήριο κ.α
Από εδώ και πέρα ας κάνουν ότι νομίζουν όλοι όσοι αυτά τα 8 χρόνια , κορόιδεψαν , διαστρέβλωσαν ή απέκρυψαν τα γεγονότα. Όλοι αυτοί που νομίζουν πως όποιος δεν θέλει να πέσει στο επίπεδο τους είναι αφελής. Ίσως κάποια στιγμή καταλάβουν αυτά τα ...πολιτικάντικα πλάσματα πως όλα έχουν ημερομηνία λήξεως . Τα αξιώματα "πάνε και έρχονται" αλλά η ποιότητα μένει.
Και η ποιότητα των ανθρώπων που μας διοικούν τα τελευταία χρόνια χαρακτηρίζεται από τις συμπεριφορές που περιγράφω.
Νιώθω πως όφειλα να δημοσιοποιήσω αναλυτικά τα γεγονότα γιατί είναι μέρος της Ιστορίας της Χαλκίδας που κάποιοι θέλουν ξεχάσουν αλλά το χειρότερο να αλλοιώσουν.
Η μνήμη του πατέρα μου δεν έχει ανάγκη από καμμία πλατεία ή δρόμο για να έχει αξία. Υπάρχει το έργο του .
Όχι μόνο το υλικό ,αυτό που φαίνεται στα μάτια, αλλά κυρίως το "ηθικό" μέσα από τις πράξεις του ,την συμπεριφορά του και όλη του την διαδρομή, οικογενειακή ,φιλική ,επαγγελματική που γράφει στις καρδιές των ανθρώπων .
Αυτό το έργο μετράει περισσότερο γιατί αυτό ζει πάντα . Είναι αιώνιο.
Πατέρα μου ζεις πάντα στις καρδιές όλων εμάς που σε αγαπήσαμε και σε αγαπάμε ..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Στη συνεδρίαση της Π.Ε.Δ Στερεάς Ελλάδας η Δήμαρχος Χαλκιδέων - "Η κατάσταση δεν πάει άλλο"

  Συνεδρίασε σήμερα, Τετάρτη 10 Ιουλίου 2024, το Διοικητικό Συμβούλιο της Π.Ε.Δ Στερεάς Ελλάδας, στα Λουτρά Αιδηψού και στη συνεδρίαση συμμε...